Φύλλα Εργασιών ΣΤ' Τάξη






Κατηγορίες Υπολογιστών 
Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας
Λογισμικό Συστήματος & Λογισμικό Εφαρμογών
Αποθηκευτικά Μέσα 


Περιηγητές Ιστού, Φυλλομετρητές Ιστού, Web Browser
Δίκτυο - Διαδίκτυο ΣΤ Τάξη






 
 




Κahhot Λογισμικό Στ

Δημιουργία Εννοιλογικού Χάρτη

 


 





ΣΤ3 Παρουσίαση Εθισμός στο Διαδίκτυο



1η Ενότητα : Προγραμματίζω με το Scratch











Γράφω με τον υπολογιστή

3.1 Ελληνικά και Αγγλικά

3.2 Σημεία στίξης και σύμβολα

3.3 Τα φύλλα

3.4 Το τραγούδι του κλόουν

3.5 Το σπουργίτι και η θύελλα

3.6 Διαλυτικά

3.7 Η μαϊμού και το καΐκι

Live Worksheets: Πληκτρολόγηση Συμβόλων

4. Κειμενογράφος

4.1 Βάζω λίγο χρώμα

4.2 Μαρκάρω με χρώματα


5. Εξερευνώ το Διαδίκτυο

5.1 Πρώτες έννοιες

5.2 Ταξιδεύω με χάρτες

5.3 Λήψη εικόνας

5.4 Στέλνω την εργασία μου


6. Προγραμματίζω τον Υπολογιστή

6.1 Ώρα του κώδικα

6.2 Περιβάλλον Scratch

6.3 Παιχνίδι διάβασης (1)

6.4 Παιχνίδι διάβασης (2)

6.5 Παιχνίδι διάβασης (3)

6.6 Παιχνίδι διάβασης (4)


8. Δημιουργώ κινούμενα σχέδια 

8.1 Εισαγωγή

8.2 Τα πρώτα βήματα

8.3 Σκηνικά

8.4 Κινούμενες και ακίνητες μορφές

8.5 Ροή σεναρίου

8.6 Δημιουργώ το σκηνικό μου

8.7 Στήνω τη σκηνή μου

8.8 Γυρίζω την ταινία μου

8.9 "Ο Παύλος στολίζει για τα Χριστούγεννα"

Μαθαίνω περισσότερα:

8.10 Δημιουργώ αντικείμενα από το διαδίκτυο


9. Γιορτάζω

9.1 Το '21 σε PlayMobil - 25η Μαρτίου

9.2 Πασχαλινά αβγά σε cartoon  



Α. Εγκαθιστώ στον υπολογιστή μου

1 - Επίλυση Προβλημάτων - project

Υπολογιστικά Φύλλα


Εργασίες projects




2 - Προγραμματισμός

scratch

quiz icon





4 - Διαδίκτυο Εφαρμογές και Επικοινωνία




 🎓 Υπολογιστής                                                                                               

Πόσο καλά γνωρίζεις το Υλικό του Υπολογιστή? Drag & Drop

Πληκτρολόγησε τις ονομασίες των συσκευών

Υλικό & Λογισμικό Θεωρία| Ασκήσεις Επιλογής

Υλικό και λογισμικό (Διαχωρισμός)

Υλικό- Λογισμικό- Η κεντρική μονάδα του υπολογιστή:




Διαδραστικές Δραστηριότητες για το Πολυτεχνείο


 🎓 Μαθαίνω Προγραμματισμό                                                                        


(Α) Φωτόδεντρο

  1. Το περιβάλλον εργασίας
  2. Δημιουργία animation
  3. Η δομή επιλογής
  4. Η δομή επανάληψης

(Β) e-me

  1. Εισαγωγή στον προγραμματισμό για μικρά παιδιά (e-me blog)

(Ε) Code.org (Ώρα κώδικα)

  1. Μεταφορά και απόθεση (Σύρε και ρίξε – Drag and drop)

(Ε1) Angry Birds

  1. Ακολουθία
  2. Εντοπισμός σφαλμάτων σε πρόγραμμα και διόρθωση
  3. Επαναλήψεις

(Ζ) Scratch

(Ζ1) Παρουσιάσεις

  1. Scratch 3 – ένας προγραμματιστικός μικρόκοσμος
  2. Οδηγίες δημιουργίας λογαριασμού στο Scratch
  3. Ήχος
  4. Μεταβλητές – Διάδραση με τον χρήστη
  5. Σκηνή – Τελεστές
  6. Πένα – Εμφωλευμένη Δομή Επανάληψης
  7. Συμβάντα – Αντικείμενα – Ενδυμασίες (Scratch 3)
  8. Συμβάντα – Αντικείμενα – Ενδυμασίες (Δραστηριότητες)
  9. Οδηγός για το Scratch σε 10 λεπτά

(Ζ2) Ασκήσεις – Δραστηριότητες

  1. Εισαγωγικό φύλλο δραστηριοτήτων
  2. Βυθός ΦΕ1

(Η) Αλγόριθμος

  1. Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγόριθμου και στον Προγραμματισμό (blogάκι)

(Η1) Εκπαιδευτικό σενάριο (aesop)

  1. Εισαγωγή στην έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό



 🎓Ασφάλεια στο Διαδίκτυο                                                                             










 🎓Escape Rooms



Επανάσταση 1821 - 25η Μαρτίου









_____________________________________________________


Πολυμέσα – Παρουσιάσεις (Ε-ΣΤ)