Κατηγορίες Υπολογιστών
Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας
Λογισμικό Συστήματος & Λογισμικό Εφαρμογών
Αποθηκευτικά Μέσα
Περιηγητές Ιστού, Φυλλομετρητές Ιστού, Web Browser
Δίκτυο - Διαδίκτυο ΣΤ Τάξη
Γράφω με τον υπολογιστή
Live Worksheets: Πληκτρολόγηση Συμβόλων
4. Κειμενογράφος
5. Εξερευνώ το Διαδίκτυο
6. Προγραμματίζω τον Υπολογιστή
8. Δημιουργώ κινούμενα σχέδια
8.4 Κινούμενες και ακίνητες μορφές
8.9 "Ο Παύλος στολίζει για τα Χριστούγεννα"
Μαθαίνω περισσότερα:
8.10 Δημιουργώ αντικείμενα από το διαδίκτυο
9. Γιορτάζω
9.1 Το '21 σε PlayMobil - 25η Μαρτίου
Α. Εγκαθιστώ στον υπολογιστή μου
Υπολογιστικά Φύλλα
2. Λίστα αγορών και γραφική παράσταση
3. Γραφική παράσταση θερμοκρασιών
4. Υπολογισμός Μέσου όρου
5. Επίλυση υπολογιστικών προβλημάτων
6. Quiz στα υπολογιστικά φύλλα
Εργασίες projects
9. Το Υλικό του Υπολογιστή
10. Οι πρώτοι ηλεκτρονικοί υπολογιστές
11. Ανανεώσημες Πηγές Ενέργειας
12. Cross the road
13. Ο εντομο-εξολοθρευτής βάτραχος
14. Οι χώρες της Ευρώπης
15. Μελέτη γραναζιών
16. Cartoon για την ασφάλεια στο διαδίκτυο
2. Hour of Code Μεταβλητές
3. Hour of Code παιχνίδι με μεταβλητές
4. Παιχνιδιού πινκ - πονκ
5. Quiz γνώσεων στο Scratch
6. Cross the road
7. Ο εντομο-εξολοθρευτής βάτραχος
2. Επεξεργασία εικόνων με το chroma key effect
3. Το animation πριν από την εποχή των υπολογιστών
4. Δημιουργία animation με το πρόγραμμα Pivot
5. Βασικές τεχνικές επεξεργασίας video
6. Επεξεργασία video με ειδικά εφέ chroma key
7. Δημιουργία καρτούν με πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας
2. Αναζήτηση στο διαδίκτυο
3. Ασφάλεια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
4. Ιοί Υπολογιστών και Ασφάλεια (Flash)
5. Quiz στις υπηρεσίες σύννεφου (google drive)
Παρουσιάσεις “Προσωπικότητες της Πληροφορικής”
Ιστολόγιο ΣΤ΄ τάξης 70ου ΔΣ Αθηνών με θέματα διαδικτυακής ασφάλειας
🎓 Υπολογιστής
Πόσο καλά γνωρίζεις το Υλικό του Υπολογιστή? Drag & Drop
Πληκτρολόγησε τις ονομασίες των συσκευών
Υλικό & Λογισμικό Θεωρία| Ασκήσεις Επιλογής
Υλικό και λογισμικό (Διαχωρισμός)
Υλικό- Λογισμικό- Η κεντρική μονάδα του υπολογιστή:
- Η κεντρική μονάδα του υπολογιστή- ένα μάθημα
- Το εσωτερικό της κεντρικής μονάδας- κουίζ
- Υλικό και λογισμικό- μια διαδραστική παρουσίαση με θεωρία, βίντεο και παιχνίδια
- Υλικό και λογισμικό- έννοιες και κουίζ
- Λογισμικό εφαρμογών και συστήματος- κουίζ
- Μέσα ή έξω από την κεντρική μονάδα- κουίζ
- Αναγνωρίζω αν είναι υλικό ή λογισμικό- κουίζ
(Α) Φωτόδεντρο
(Β) e-me
(Ε) Code.org (Ώρα κώδικα)
(Ε1) Angry Birds
(Ζ) Scratch
(Ζ1) Παρουσιάσεις
- Scratch 3 – ένας προγραμματιστικός μικρόκοσμος
- Οδηγίες δημιουργίας λογαριασμού στο Scratch
- Ήχος
- Μεταβλητές – Διάδραση με τον χρήστη
- Σκηνή – Τελεστές
- Πένα – Εμφωλευμένη Δομή Επανάληψης
- Συμβάντα – Αντικείμενα – Ενδυμασίες (Scratch 3)
- Συμβάντα – Αντικείμενα – Ενδυμασίες (Δραστηριότητες)
- Οδηγός για το Scratch σε 10 λεπτά
(Ζ2) Ασκήσεις – Δραστηριότητες
(Η) Αλγόριθμος
(Η1) Εκπαιδευτικό σενάριο (aesop)